Sacc Mall Shah Alam Baju Raya

Sacc Mall Shah Alam Baju Raya. Sacc mall jalan perbadanan 14/9, seksyen 14, 40000 shah alam, selangor. Sacc mall jalan perbadanan 14/9, seksyen 14, 40000 shah alam, selangor. Shopping baju raya & iftar @ secret recipe, sacc mall, shah alam august 14, 2012 ahad lepas aku tlh ke shah alam, mmg niat nak shopping baju raya ler, setelah baju raya pujaan hati dr jovian mandagie tak de size.huhu. There are a lot of parking in front and inside of the building.just walking distance from sacc you can go to pkns, shah alam mall and quality hotel.i remember when i was working in shah alam , during fasting month i will go there to find baju raya.

𝕱𝖆𝖗𝖎𝖘𝖍𝖆 En Twitter Tattyhassan Assalamualaikum Semua Saya Nak Promote Business Abah Saya For Those Yang Tengah Cari Baju Kurung Batik Kain Sutera Cotton Jubah Sutera Crepe Kaftan Boleh Datang Ke Butik Pena
𝕱𝖆𝖗𝖎𝖘𝖍𝖆 En Twitter Tattyhassan Assalamualaikum Semua Saya Nak Promote Business Abah Saya For Those Yang Tengah Cari Baju Kurung Batik Kain Sutera Cotton Jubah Sutera Crepe Kaftan Boleh Datang Ke Butik Pena twitter.com


Tags:


Related Posts To Sacc Mall Shah Alam Baju Raya


Sacc Mall Shah Alam Baju Raya Rating: 4.5 Posted by: Inggrid Olsen

Search Here

Popular Posts

Total Pageviews

Recent Posts